Для чого потрібен бриф (анкета) перед проектом?

Інформація для фрілансерів у яких немає брифу та замовників, які не хочуть заповнювати дані документи. Буду розказувати в рамках створення дизайн продукції, але це може транслюватися на інші професії так як у кожного спеціаліста можуть бути свої необхідні дані для виконання проекту.

Дуже часто стикаюся із такою проблемою, що замовники не вважають за потрібне заповнювати бриф і кажуть: “Та навіщо щось заповнювати, у мене немає часу, давайте на словах розкажу і т д.” Такий спосіб часто за собою несе провальний проект.

В першу чергу давайте розберемося із поняттям, тому що дехто бриф називає технічним завданням, яке має ставити спеціаліст іншому виконавцю.

Бриф – угода між сторонами, де є усі параметри проекту. У брифі повинна бути уся необхідна інформація для виконання завдання. Інколи бриф називають анкета (ми так називамо у ЛогоШеф) тому що це більш доступніша для широкої публіки назва.

Так для чого нам потрібен бриф або анкета.

Про ваш проект знаєте тільки ви.

Це найбільша і найвагоміша причина для чого потрібен бриф. Якщо ви розкажете на словах то інформація може бути просто не врахована при розробці. Дизайнер може почати працювати над вашим проектом через декілька днів, тому усі моменти повинні бути зафіксовані письмово. У кожного спеціаліста є свій бриф із списком запитань, які йому потрібні для якісного виконання проекту.

Бриф захищає обидві сторони.

Правда неформально, а лише на словах. Для формальності підписуйте договір. За допомогою брифу замовник або дизайнер може захищати домовленості, які були зазначені у брифі.

Результат.

Інколи замовники приходять із незнанням результату, який потрібно досягнути. Бриф допомагає розібратися у даному питанні та прийянти відповідні рішення.

Заоповнюйте бриф та нехай зменшаться непорозуміння між клієнтами та виконавцями.

 

Please Enter Your Facebook App ID. Required for FB Comments. Click here for FB Comments Settings page